Krstarenja by Anamarija

Kontakt

Osnovne informacije

TvrtkaBC Cruising d.o.o.
Voditelj poslovaAnamarija Žamić Odak
PoslovnicaTrg Ivana Koblera 2, 51 000 Rijeka

Tel00-385-51-500-515
Fax00-385-75-803-702
Mob00-385-91-5788-221

Poslovna bankaERSTE & STEIERMARKISCHE BANK d.d., Rijeka
IBANHR3724020061100922299
SWIFT/BIC CODEESBCHR22

Radno vrijeme sa strankama
Ponedjeljak – petak08:00-16:00
Subotaprema dogovoru
Nedjelja i praznicizatvoreno

E-mail kontaktinfo@krstarenja-anamarija.hr
Na isti mail možete poslati i svoje prijedloge i sugestije.

Kontakt forma

Ova stranica zaštićena je s reCAPTCHA i primjenjuju se Googleova pravila o privatnosti i uvjeti pružanja usluge.

Pravne informacije

TvrtkaBC Cruising društvo s ograničenom odgovornošću za usluge i turistička agencija d.o.o.
BC Cruising d.o.o.
MBS040402409
OIB69380782729
Sjedište/adresaRijeka, Trg Ivana Koblera 2, 51000 Rijeka
Nadležni sudTrgovački sud u Rijeci

Registrirano kod Trgovačkog suda u Rijeci pod br.Tt-19/2284-2
Pravni oblikdruštvo s ograničenom odgovornošću

Osnivači/članovi društvaAnamarija Žamić Odak, jedini osnivač d.o.o.
Temeljni kapital20.000,00 kuna
Osobe ovlaštene za zastupanjeAnamarija Žamić Odak
– direktor
– zastupa društvo pojedinačno i samostalno
Voditelj poslovaAnamarija Žamić Odak
Polica za osiguranje jamčevina turističkih paket aranžmana990007050116 uplaćena kod Triglav osiguranja


Nadležno tijelo čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost turističke agencije u objavljanju i pružanju usluga u turizmu
Državni inspektorat
Turistička inspekcija
Šubićeva 29, 10000 Zagreb
UPUTE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA
Putnik se za nepravilnosti i reklamacije mora žaliti prvo davatelju usluga (hotelu, apartmanu i slično, prijevozniku, voditelju putovanja, predstavniku organizatora putovanja ili neposrednom izvođaču usluga). U slučaju da se reklamacija može riješiti na licu mjesta, a Putnik se nije pružatelju usluge odmah žalio na nepravilnosti, podrazumijeva se da se Putnik slaže s uslugom čime gubi pravo na ulaganje naknadnih reklamacija sa zahtjevom za smanjenje cijene usluge i/ili isplate štete. BC Cruising d.o.o. neće razmatrati reklamacije ako Putnik nije priložio kopiju pismene reklamacije koju je uložio na licu mjesta. Ukoliko ni nakon prigovora na licu mjesta ne dođe do poboljšanja, Putnik mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno. Putnik mora potvrdu priložiti pismenoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju Putnik je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon završetka putovanja putem elektroničke pošte na adresu: info@krstarenja-anamarija.hr ili poštom na adresu: BC Cruising d.o.o., Trg Ivana Koblera 2, 51 000 Rijeka, odnosno osobno dolaskom u poslovnicu te uručenjem pismene reklamacije djelatniku agencije BC Cruising d.o.o.. Ukoliko Putnik uloži pismenu reklamaciju nakon tog roka, agencija BC Cruising d.o.o. takvu reklamaciju nije dužna uzeti u obzir. Agencija BC Cruising d.o.o. je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora, a može odgoditi rok rješenja o pritužbi za dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija. Dok postupak rješenja traje, a ukupno najviše 14, odnosno 28 dana nakon ulaganja prigovora, Putnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e ili druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu Putnik se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.